Image Alt
citiți noua postare

Sebastian Cătălin

a

Există o concepție greșită cu privire la unele tipuri de alimente, ceea ce îi determină pe oameni să mănânce în exces pe baza faptului că un aliment este „sănătos!”

Iată câteva exemple de alimente pe care le văd încadrându-se în această categorie …

Multe cereale pentru micul dejun sunt comercializate ca „naturale” și „sănătoase”, dar realitatea este că acestea sunt încă foarte bogate în zaharuri procesate. Acest lucru înseamnă doar că vor avea un potențial mai mare de a fi proinflamatori. Se întâmplă o mare nebunie în ceea ce privește cerealele, zic să rămâi departe!

Unele alimente naturale, adică legumele, sunt în mod evident sănătoase, dar au fost cultivate cu substanțe chimice nesănătoase, care, în opinia mea, au schimbat acum beneficiile asociate cu alimentele respective. Produsele chimice dăunătoare sunt adesea lăsate pe pielea legumelor, care pot supăra stomacul! Aș merge mereu pe variantele organice.

Chiar dacă un aliment este complet sănătos, dacă TU ai o intoleranță la el, trebuie totuși să îl eviți.

Chiar dacă un aliment este complet sănătos, dacă TU ai o intoleranță la el, trebuie totuși să îl eviți. Inflamația pe care o va crea vă poate afecta sănătatea în multe moduri negative. Acesta este motivul pentru care vedeți o mare parte din concentrarea mea orientându-mă întotdeauna spre sănătatea intestinelor.

Close

Master Trainer. Online coach. Instrucțiuni detaliate și demonstrație vizuală a executării corecte a exercițiilor. Instrucțiuni pas cu pas despre modul de preparare a rețetelor din planul de masă.

Program

Luni-Vineri:
07:00 – 21:00

Sâmbătă:
07:00 – 16:00

Duminică: Închis

Social media
Despre