Image Alt
citiți noua postare

Sebastian Cătălin

m

Cu ani în urmă, „numărul de pași” nu era nici măcar o expresie pe care oamenii o foloseau în legătură cu pierderea de grăsime. Te-ai antrenat, ai făcut dieta și ți-ai făcut cardio-ul, care era o fereastră dedicată în fiecare zi pentru o anumită perioadă de timp.

Cu toate acestea, chiar cu ani în urmă luam în considerare munca pe care au făcut-o clienții mei, de exemplu, dacă ar fi pe un șantier, în cele din urmă consumul lui de calorii a fost în mod natural mai mare decât al unui alt client care a lucrat în spatele unui birou toată ziua.

Mă concentrez pe numărul de pași?

As spune cã nu, dar dacă cineva îi urmărește, aș spune așa …

Faceti acelasi nr de pasi în fiecare zi, astfel încât să evaluați cu exactitate care este consumul vostru real de energie zilnic. Aș clasifica „pașii” drept o sarcină generală, mergând de la o întâlnire la alta, de exemplu. Dacă faceți mai multi în timpul zilei, acest lucru va fi doar un lucru bun pentru pierderea de grăsime.
DAR…

Nu vreau să înlocuiți cardio cu un număr de pași!

Iatã de ce.

Făcând mers rapid dimineata pe stomacul gol v-a fi mai intens decât o plimbare în parc la prânz. Sunteți acolo pentru a vă crește ritmul cardiac și pentru a depune ceva efort, atunci când vă concentrați doar asupra numărului de pași, aveți un risc mai mare de a pierde din vedere efortul. Doi oameni pot face 10.000 de pași într-o zi și au rezultate foarte diferite, în funcție de nivelul lor de efort.

Pe scurt, creșterea numărului de pași va ajuta dar eu doresc totuși ca un client sã îmi facã cardio separat, la intensitatea si durata pe care i-o spun. Aceasta poate sã fie crescutã sau scãzutã în timp, în functie de evolutie.

Close

Master Trainer. Online coach. Instrucțiuni detaliate și demonstrație vizuală a executării corecte a exercițiilor. Instrucțiuni pas cu pas despre modul de preparare a rețetelor din planul de masă.

Program

Luni-Vineri:
07:00 – 21:00

Sâmbătă:
07:00 – 16:00

Duminică: Închis

Social media
Despre